Multilingual download

Saturday, July 11, 2020

DITARI I NJË TË HUMBURI

Kjo s’është në rregull. Prej klasës ku mësoja konkurruam shtatë nxënës krejt me nota të shkëlqyera,kurse në listën e atyre që e kemi dhënë provimin kalues ndodhem vetëm unë.

 Nuk besoj se shokët e mi si kanë ditur detyrat nga lënda e matematikës,por dyshoj edhe te ato të maqedonishtes. Nëse si kanë ditur shokët e mi të klasës,ku janë ata të Zajazit,Garanës,Tuhinit apo të Jagollit?! 

Unë vet e di se disa prej shokëve të klasës kanë qenë ndoshta më të mirë se unë,por edhe prej shkollave të tjera,nëse nuk ka pasur më të mirë kanë qenë të rangut tim. 

Ndoshta profesorët maqedonë duan me një lule të shijohet aroma e “VËLLAZËRIMBASHKIMIT” në këtë Jugosllavi Titoiste




https://www.dropbox.com/s/vm2h603kia61ekh/Ditari%20i%20nje%20te%20humburi.pdf?dl=0


No comments:

Post a Comment

Archivio blog

Comments

Popular

Contact Us

Name

Email *

Message *